WORK-IT

Hemma igen efter ännu en dag på jobbet! Den här veckan jobbar jag fullt ut eftersom de två som vanligtvis brukar jobba är i vemdalen och åker skidor.
I tisdags var jag helt slut så åkte bara hem och tog det lugnt. Igår kom Emelie och Cindy förbi när jag skulle sluta och åt lunch med mig (eller jag åt, de drack). Sen gick vi en vända på stan för de skulle leta present. Vi hade ingen lust att åka hem och äta så vi åt på thai-en i zinken, gott! Sen drog vi oss hem till E, fast Cindy åkte hem. Jag somnade i soffan när vi kollade på film och sen hämtade pappa mig vid halv elva kanske.
Idag är jag helt slut, är så trött i kroppen och så har jag sånt j'vla sötsug så ska baka kakor ikväll, haha. Imorgon börjar jag 7, måste alltså ställa klockan på typ 5.30, omänskligt tidigt!


KISS - CRAZY NIGHTS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0