WEEKEND-WARS

Var väl ett tag sen jag skrev nu tror jag. Hursomhelst har helgen varit lugn och det var skönt att vara ledig i lördags.

FRE: Jobbade under dagen och var HELT slut när jag kom hem, tror jag somnade runt tio-elva i soffan.

LÖR: Vaknade i skaplig tid för att vara lördag, jag åkte med mamma och pappa till Ikea (som jag skrev förut). På kvällen bar det av hem till Petra för lite krök med ett gäng tjejer, trevligt! Skönt att komma hem i någonlunda bra tid också.

SÖN: Jobbade på caféet. Tio minuter innan jag slutade dök tre små surpriser upp i form av Emelie, Cindy och Lindha och fikade. Åkte med Emelie hem till Cindy sen och så var vi där ett tag innan jag åkte hem och kollade på Wallander (som varje söndag!)

Idag har jag också jobbat, 8-14. Sen åkte jag hem till Petra ett tag innan vi åkte till Skärholmen och kollade lite, har bara typ hundra kronor på kortet så blev inte så mycket shopping för mig del. Fick skjuts till stuvsta och tog kära 705:an hem. Busschaffisen trodde nog att han var en pilot då han började presentera sig i högtalaren och önskade alla en trevlig resa med 705:an och så förklarade han hur rutten gick och önskade alla en trevlig kväll, haha.
Lagade middag till mig, fanny och pappa när jag kom hem, lax, quinoa, och bönor.

Nu ska jag kolla på Svenska hollywoodfruar snart!

TREVLIG MÅNDAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0