PMS-PMS-PMS-PMS-PMS-PMS-PMS-PMS-PMS


Liten sneek-peak på vad jag hade på mig idag + skinnjacka, svarta jeans, boots.. Inget glamigt direkt. Känner mig lite som lisbeth salander, haha. 

Idag har jag varit med mamma och pappa på ikea (åk fan aldrig dit en lördag!), sen på bygg-ole, köpt lite hyllor, klädstänger mm. Nu börjar garderoben ta sin form.

Är på så dåligt humör just nu, pms besvär, inget att ha på mig, ingen alkohol aaaaaaaaaaah.
Ska börja göra mig iordning och dra mig hem till petra, där de skulle vara lite folk ikväll. Just nu målar jag naglarna röda, hatar annars röda naglar, men köpte en färg som var lite mörkare och inte sådär kärringröd som de flesta brukar vara. Fast nu när jag målat på så ser de inte så mörkt ut som jag hoppades på, F-U-C-K.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0