THE-CUT

Gokväll.
Blir så äcklad av mig själv. Kände mig lite tom i magen för ett par timmar sen, såg en halvtuppäten godispåse som låg närmast till hands, tänkte för mig själv NEJ malin, ät inte den. Nu sitter jag här, äcklad och med matångest efter att ha tryckt i mig skiten.

Idag har jag hur som helst varit och klippt mig på saints and sinners, det blev bra, hon tog typ 5-10 cm, så det slitna håret är numer historia. Känns nog ännu bättre när jag vant mig vid frisyren mer. Sen tog jag och Emelie en vända på stan, köpte nya vita converse, bodylotion och så var vi och kollade resor och gick bara allmänt runt lite i den värmande vårsolen!
Nu är jag hemma och ska försöka sova om ett tag, tänkte catcha up med lite roomservice avsnitt jag missat på kanal5s webtv. Hur bra är inte det?



GONATT-MALIN


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman då! jag vill inte att du ska bli äcklad :(

godis är väldigt gott

pussss

2010-03-24 @ 23:23:31
Postat av: Felicia

GOOOOOODIIIIIIIIIIS

2010-03-25 @ 00:59:31
URL: http://feliciasimona.bubbleroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0