TAKE-ME-TO-GERMANY

HEJ. Idag så vaknade jag vid halv tio och tog det lugnt under morgonen innan jag tog bussen med destination tullinge för att träffa min lilla pingla Petra som varit i thailand! Sen fick jag skjuts med till tumba och tog tåget till stuvsta där jag träffade Emelie. Vi åkte hem till mig och har typ inte gjort något speciellt, ätit bara. Vi satt också och surfade runt efter lite festivaler och hittade en i Tyskland som verkar sjukt bra. Rock im park eller Rock am ring, dock insåg vi ganska snabbt att det skulle blivit dyrt med först festivalpass och sen resan dit.

Nu ska jag gå och kolla på DHW och Emelie som har legat och sovit och snarkat här brevid mig i en halvtimme ska hem snart.



hur grym line-up har dom inte?!

/MALIN


Kommentarer
Postat av: emelie

snabbt?? :O det tog oss typ tre timmar att komma fram till det hahaha

2010-03-10 @ 15:28:17
URL: http://meinpublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0