sjuker

I know, I suck. Denna vecka har jag varit sjuuuuuuuuk. Blivit förskyld för andra gången på typ tre veckor. Det började i tisdags när jag var inne i stan med Johanna. Mitt huvud kändes fem gången strörre än vad det var och jag hade ont i halsen. Onsdags så åkte jag till jobbet fast jag inte borde, gick omkring med frossa hela dagen, gick hem tidigare och krashade i sängen. Tors och fre har jag bara vilat, vilat och åter vilat. Var hemma från jobbet igår och min kropp tvingade sig själv ut i det fina vädret efter att bara varit inne i två dagar. Gick runt magelungen med fanny. Sen åt jag fajitas till middag, det var supergott!
Efter att ha varit döv i nån dag så släppte äntligen locket på ena örat imorse. Hade vitlök i det örat (mina medarbetares råd) igår kväll, så det var tyligen en bra huskur!
Är hemma från jobbet idag med, men imorrn ska jag gå.


MOI.


Kommentarer
Postat av: emelie kussenusse

stackars min lilla nussi :( men jag förmodar att du din lilla sak har smittat mig, för jag har sjukt ont i halsen och ont i hela kroppen! ses snart?? love on you

2010-03-07 @ 21:28:57
URL: http://meinpublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0