MY-WEEKEND

HEJ HOPP.
Den här helgen har verkligen susat förbi i världens fart! I fredags blev det utgång med Emelie, Malin, Niclas, hans brorsa och hans kompisar och Malins pojkvän och hans vän. Vi började på the bridge, nån timme efter midnatt ville vi alla dra vidare och efter lite om och men hamnade jag, Malin, Peter och Linus på harry´s där vi dansade oss svettiga den sista timmen innan stängning. Sen åkte jag hem och var hemma vid fyra typ.
Efter fem timmar skulle jag upp igen för att jobba. Hade en bakfylla som hette duga, var helt borta på jobbet kändes det som.
När jag slutade var det snabbt hem och byta om som gällde innan vi skulle till kusinerna på släktmiddag eftersom Emelie fyllt 19. Vi var kvar där hela kvällen, var helt slut när vi kom hem, somnade vid ett typ. Idag har jag jobbat igen med Maria och Jessica som hade glömt att ställa om klockorna till sommartid och låg en timme efter, haha, men det gick bra iallafall. När jag slutade vid tre mötte jag E i stan, kollade lite kläder innan jag åkte hem, Fick med mig hårfärg hem iaf!.
Nej nu ska jag kolla på JOHAN FALK. Hoppas Kinnaman är med lite mer idag!

PUSS MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0