LÖR-SÖN-MÅN-TIS

TOODLES!
Lördagen hos Emelie började bra med god middag + efterrätt, prat, dans! Vi drog vidare till en fest i Björkhagen vid halv tolv. Efter ett stop vid grillen i gullmars med Lindha och Emelie så var vi hemma vid halv tre typ. DÄCKADE i sängen på en gång med smink och kläder på.
I söndags var jag så bakis men skulle jobba, så det var bara att pallra sig iväg. Träffade Emelie när jag slutade och vi hade myskväll hos mig med godis och film. Hon sov över så jag fick sällskap till jobbet igår. Jobbade 8-14 sen mötte jag E igen och gick lite på stan.
Idag är jag ledig och sov ut enda till 11, så skönt! Har varit och gymmat nu på eftermiddagen och nu är jag hemma hos E, vi har precis ätit. Får se vad vi ska hitta på nu. Ska sova här inatt för vi ska in till stan imorrn. Har äntligen tagit tummen ur röven och bokat klipptid, ska kapa minst 5 cm!

PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0