INTERNATIONELLA-KVINNODAGEN

Har precis ätit en väldigt behövlig middag, var superhungrig! Valet föll på tacos när pappa och jag var och handlade, kom på att det var jättelängesen jag åt det men gott vart de.
Hursomhelst så har jag jobbat idag 8-14, sen hem för att duscha innan pappa hämta mig för att åka och kolla på hyllor, köpte inga, vi var tvugna att åka hem och mäta lite.

PS: Internationella kvinnodagen idag! Tänk att vi tjejer, tösar, flickor, kvinnor, brudar, jäntor, kärringar, tanter, damer (kärt barn har många namn) har blivit tilldelade en hel dag för att fira oss!







PUSS MALIN

Kommentarer
Postat av: u wish u know me :)

i belivie in mirakels! where you from? u SEXY thing! :D <3

2010-03-15 @ 01:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0