BIRTHDAY-X-2

Började som sagt jobba sju igår, fram till två, då mötte jag upp Emma och Natta på stan för att köpa present (eller rättare sagt - leksaker) till Petra. Var hemmma vid halv fem så det var snabbt in i dushen, smink och kläder som gällde. Vi fick skjuts till Petra och var där vid sex. Vi åt middag och efterrätt och Petra öppnade presenterna. Vid åtta åkte vi till tåget för att sedan ta oss till mariatorget för bowling vid nio till tio, kom sist i "mitt" lag, haha. Alkoholen kan ju ha påverkat resultatet. Sen gick vi till Collage och var där hela kvällen, kul kul! Blev ändå en rätt tidig kväll, var hemma vid halv tre kanske.
Idag vaknade jag vid nio typ och kunde verkligen inte somna om, har världens huvudvärk också. Efter vila, godis och ipren känns det lite bättre iallafall. Ska hoppa in i duschen nu och göra mig iordning för tjejmiddag + ev. fest ikväll hos Emelie!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0