3TH-JUNE

AH, dagarna bara susar förbi, det är redan 3 juni!! Känns som jag fortfarande väntar på att sommaren ska börja men gott folk, sommaren är officiellt här! Har legat ute och stekt hela dagen.
Vad har jag gjort i veckan egenligen? i måndags blev det jobb¨på caféet, på kvällen träfafde jag petra som sov kvar, tisdagen började vi med som var tänkt som en riktigt god brakfrukost i solen men den drömmen drogs ner snabbt när vi öppnade kylen och det bästa vi kunde skrapa ihop var en varsinn smoothie och mackor med en ost som var inne på sista omgången. Haha så blir det när mamma och pappsen flyr stan och lämnar mig och fanny själva, har alltså inte direkt planerat inköpen så noga, så det är skönt att de är hemma och har fyllt kylen.

Vi drog oss därefter in till stan, har fortfarande inte gett upp tanken på den perfekta långklänningen att ha i sommar, men hittade ingen dock. Sen skulle Petra hem för att sen springa vårruset så jag drog mig hem till Sara och Johanna. Sen gick vi upp till J och E och lagade paj, den blev riktigt bra faktist! Igår var jag i liljeholmen men J och E  för att ta farväl, de åker till sköna Grekland idag. Köpte med mig en kjol och trosor hem. Är jävligt osäker på kjolen, den känns verkligen inte som jag. Sen blev det en powerwalk i ågesta. Idag har jag bara chillat i solen. Imorrn blir det jobb i Nacka 12.30-19.  Därefter blir de väl nån form av utgång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0