STUDENTER!

Okej, mina uppdateringar suger. Ähum, vad har hänt sen senast, jobbade på caféet mån och tis.
I måndags efter jobbet kom Petra hem till mig och vi hjälpte Fanny göra sig iordning inför balen som alla nior har. Jag sminkade henne och agerade fotograf och petra chaufför! Sen åkte vi och hyrde film och åkte hem till mig.
I tisdags var jag också med Petra, hennes vän Carro tog studenten och jag följde med på deras studentfest efter mottagningen, det var kul!
Vaknade upp bakis i onsdags men var tvungen att köpa present till min kusin, så tog mig till skärholmen och köpte present till honom och lite linnen från topshop till mig. Tog en sväng förbi mediamarkt och köpte en ny ipod också eftersom mig gamla dog. Sen mötte jag mamma och vi gick på IKEA en sväng, alltid lika kul. Sen köpte vi med oss sushi och en film hem.
I torsdags tog jag och Fanny tåget till Karlstad för att fira min kusin Anton som tog studenten, vi gick på stan och fikade ett par timmar innan vi följde älven hem till dom där det bjöds på god mat och trevligt sällskap, kul att träffa kusinerna där, det händer inte allt för ofta! Sen kom pappa vid sjutiden och vi åkte därifrån vid tio ovh var hemma vid ett, var lagom trött då kan jag säga!

I fredags var det dags för Cindys tur att springa ut, så jag, Emelie och Lindha tog tåget så vi var där innan för att köpa skumpa och flörta till oss is från donken för att vara redo att möta Cindy, tyvärr så SPÖregnade det men hon var glad och fin iallafall! När hon hoppat på flaket så åkte vi tre till liljeholmen för att köpa present, blev en jättegod parfym. Sen åkte vi alla hem till var och en för sig för att göra sig iordning igen innan hennes mottagning, den var jättetrevlig och vi fortsatte vidare in till stan sen. Jag åkte hem med sista bussen eftersom jag skulle upp sju dagen efter, så hann iallafall sova sex timmar, så skönt!
På lördagskvällen kom släkten hit på middag som var supergod! Jag och Emelie somnade i soffan innan tolv, var så sjukt trött. Idag har jag tränat och sen bara tagit det lugnt, skulle egentligen mött upp tjejerna i stan men mitt busskort hade ju gått ut så har inte hunnit köpa nytt.
Nu ska jag gå och lägga mig om ett tag, börjar åtta imorrn..


fanny i mitten

på cindys utspring

jag och johanna på mottagningen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0