SVERIGES-NATIONALDAG

Igår efter jobbet blev jag upphämtad av Petra, vi åkte hem till mig och började laga mat, ugnsstekta rotfrukter med chevre och grillat kött, det blev riktigt gott! Vi bestämde oss för att chilla så vi åkte och hyrde film, LA Gigolo med Ashton Kutcher och Whiteout med Kate Beckinsale. De var inget jag rekomenderar direkt. Somnade som en stock efter. Idag har jag och fanny bara solat, har precis ätit lite lunch, får se vad som händer i eftermiddag..
Imorrn blir det jobb iallafall..




Kommentarer
Postat av: petra

dålig uppdatering hörredu!

om det ska bli en gemensam blogg får du ligga i lite bättre! men vore det inte kul att starta den snart?? :)

2010-06-13 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0