MYS

God morgon! Dåligt uppdaterat av mig de senaste dagarna. Hrm, vad skrev jag sist? Jo att jag skulle på arbetsintervjuv. Den gick väl helt okej, var lite orolig att jag inte skulle hinna dit i tid iochmed snökaoset i stockholm, men det gick bra. Får se om han hör av sig om provjobb..
Hursomhelst träffade jag Emelie efter det, för en fika på John Chris, även Fanny anslöt sig till oss. Sen gick vi i ett par affärer, hittade ett par skor på dinsko, får se hur länge de håller, haha.
Efter det gjorde vi det som vi egentligen skulle göra i stan, klippa oss. Fy fan sger jag bara. Vi lyckades på något sätt hitta stockholm sunkigaste och konstigaste frisörsalong. Hon kunde inte klippa, hon kammade ut allt i en rak linje och klippte bara rakt av sådär. Tur att de bara var ett par cm, dit går jag aldrig igen!

Sen åkte jag för att träffa Felicia på hennes jobb, ett mysigt café. Vi tänkte fika men slutade på TGI fridays med drinkar och öl, lite halvrunda under fötterna tog vi oss hem vid typ nio kanske. Köpte med mig B&J på vägen.


jag i torsdags


sweet em


sweet felicia

FREDAG: Jag och mami åkte till Gustavsberg för att kolla lite i hamnen. Vi hittde porslinmuséet, olika factorys som ittla, gustavsberg, villeroy boch. Sen åt vi lunch på ett jättemysigt café med världens godaste varm choklad!


såg ut ungeför sådär, skinnbrallor, vit tisha, pälsjacka och boots.


jag i bilen


godaste!

haha, nu blev inlägget väldigt långt
-MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0