SO-TIRED

Nope, blev ingen bio igår, biljetterna var slutsålda, får bli någon annan dag istället. Istället så åkte jag, Emelie och Cindy hem till E där vi åt mat och bestämde vad vi skulle göra. Efterosm ingen hade varken pengar eller dricka plus att vi var lite småsega så blev det filmkväll istället hos Dennis, Lindha var också med. Teddy och Alex kom lite senare också. Vi såg först någon skitdålig "skräckfilm" och sen "taking Woodstock". Jag var så sjukt trött och skakis för jag var så bakis (fick in ett litet rim där också ;p). Vi fick skjuts hem till E där vi stupade i säng vid halv tre.
Idag har jag varit och jobbat, väldigt lungt har det varit, fikar inte folk längre? Kom precis hem, skulle kunna somna nu på fläcken men ska försöka hålla mig vaken ett tag till..

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0