MY-YESTERDAY

TJING! Satt och skrev ett långt inlägg igår, men kom åt någon knapp och allt försvann, blev så irriterad så jag orkade inte skriva om allt! Hursomhelst var jag, Johanna, Emelie och Fanny på Cosmonova och såg på Wild Coast i 3D, den var väl sådär med tanke på att jag och Emelie slummrade till en liten stund. Sen åkte vi till zinken och åt på ett thaiställe med supergod mat! Kommer dock inte ihåg vad de heter.. Eftersom Johanna behövde göra någon konstuppgift följde vi med henne till marie laveau för att se på en tillfällig fotoutställning. Efter det åkte vi hem till dom där vi kollade på film, Jennifer´s Body, en skräck/komedi med bl.a Megan Fox och Amanda Seyfried- fy så dålig den var, haha..
Idag har jag degat hemma bara, vill få bort min förskylning helt, tills jag ska jobba på söndag.
Får se vad som händer imorrn..

PussMalin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0