MY-WEEKEND

FAN, jag suger på att blogga! Man får liksom ingen respons så då är det inte lika kul. Aja, ska berätta vad jag haft för mig i helgen.

FREDAG: Kommer knappt ihåg vad jag gjorde på dagen, har för mig att jag var i stan med Johanna, sen åkte vi hem till mig med Emelie också och hjälpte johanna med hennes fotoprojekt för skolan. Åt middag och fixade till oss sen åkte vi till Radisson Hotel och besökte deras skybar för att gratta Sara som fylde 21, grattis igen! Jag och Emelie tog en öl/cider sen drog vi vidare till Tullinge, vi kom dock aldrig fram då vi var tvungna att vänta på bussen i 40 min sen när vi var framme med bussen var det 20 min promenad kvar och då gav vi upp i den -20 gradiga tempraturen, mina fötter var förfrusna, fy satan vad ont det gjorde när de tinade upp! Fick skjuts hem till mig där vi däckade i sängen!

LÖRDAG: Jag följde med mamma till farsta c för att hitta present till Johanna som fyller 21 imorrn men vi firade henne i lördags eftersom hon åkte hem igår ;( Efter det var det snabbt hem för att byta om och sminka sig för att sedan bege oss till Birgitta eftersom vi som sagt skulle fira Johanna. Efter god mat och trevligt sällskap så åkte jag och Emelie till en fest i Årsta hos Dennis, trevligt folk.. Vi tog första tåget hem till Emelie vid halv sex på morgonen.





SÖNDAG: Vi vaknade lite snabbt av att johanna väckte oss och skulle säga hejdå vid halv elva, sen sov vi vidare till typ halv två. Efter det följde jag med Fanny för att kolla mobiler i kungens kurva, sen åkte vi hem för att äta thaimat, gott! Sen träffade jag Emelie, Cindy,Teddy och Alex och åkte först till ett garage och sedan åkte vi pulka i hammarbybacken, haha har inte åkt pulka på hela vintern! Emelie körde rätt in i mitt ben, så har lite ont där idag.
 
MÅNDAG: Idag vaknade jag vid halv ett, var så trött igår! Åt frukost, sen var jag ute och gick i nån timme, skönt. Kom hem vid fyra, kollade lite utbildningar, skickade efter lite broschyrer från olika skolor. Har ätit sallad till middag och vet inte riktigt vad jag ska göra nu..

-M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0