MUSIC-BABY

BLÄÄ. Är så trött på att bara gå hemma och vänta. Vet inte ens vad jag väntar på. Igår tog jag mig i kragen och mailade tre potentiella caféjobb, så får se om de blir intresserade. Fick höra igår att denna vecka ska det snöa och bli kallt igen, ursh. Vill ha vår! Tänk att kunna gå ut i ballerina, shorts ellar att kunna använda skinnjacka utan att få förfrostningsskador. Skinnjackan ja, det måste nog vara mitt favoritplagg. Dock letar jag fortfarande efter den perfekta, den som sitter som gjutet, passar överallt.

Vill ni ha lite gamla godingar? Klart ni vill!

Def Lepard - Animal
Nirvana - Lithium
Queen - Another one bites the dust


en bild från när jag blev vardagssminkad i höstas..

Nej nu ska jag gå ut och ta en promenad i kylan (iklädd uggs och dunjacka)..

/MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0