ARBESTINTERVJUV

AHHH, vill bara lägga mig på golvet och gråta och slita av mitt hår! Inatt har jag sovit kanske sammanlagt två timmar. Vad är det för fel på mig? Vid tre blev jag så frustrerad så jag tog tre "sleeping pills", inte ens det funkade! Vaknade en timme innan väckarklockan också.. Är det ingen annan som har samma problem?

Hur som helst, idag ska jag på arbetsintervjuv för ett caféjobb på st. eriksgatan. Spännande, är inte alls nervös, än iallafall. Sen ska jag möta Emelie och Fanny en snabbis för att klippa oss någonstans. Sen ska jag träffa Felicia som det var år och dar sen känns det som!

Ska få i mig lite frukost nu + KAFFE.

Wish me luck! /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0