SOLIG-TISDAG

TUDDELOOOU! Vad har jag gjort senast jag bloggade.. I söndags jobbade jag 11 - 18. Ska även börja jobba varannan måndag också. Igår var jag bara och tränade, så skönt! Emelie som hos mig inatt och så skulle hon egenligen till skolan idag,men hon typ försov sig. Så vi åkte in till gamla stan för hon skulle gå tillbaka med en klänning som hon köpt som de glömt larma av, så KLANTIGT. Vi köpte också present till Lindha sen gick vi och tog en snabb fika.
Vi tog en liten promenad till zara, köpte en svart klänning, en vanlig bomull med lite puffärmar. Sen en snabbis på hm och glitter, fick med mig en ring med döskallar och örhängen. Sen började magen kurra på oss så vi tog oss till favorit thaistället vid zinken. VERY GOOD.
Promenad till götgatan, hamnade på Belle, köpte en väska på rean. Fortsatte götgatan ner och smet in på Wayne´s och drack chailatte/vaniljlatte. Promenerade sen till Skanstull för att ta tunnelbanan som var försenad typ tjugo minuter. Nu sitter jag här iallafall.
Visar lite bilder från dagen nedan..


påväg till tunnelbanan

jag med min cappucino (jobbat på café i ett år men vet fortfarande inte hur det stavas, haha)

emelie med sin +size vaniljlatte kopp, haha. Som hon dessutom TAPPADE MIN MOBIL I, ARRRRRRGGGHH! Den gick att rädda som tur var!

väskan, jättefin mörkbrun färg men det syns inte så bra med mobilkameran..

Ska gå och göra lite te nu och kolla på film eller nått.
PUSS/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0