SLASH

TJOHO! Kom hem från jobbet nyss, fick jobba över lite men det gjorde inte så mycket, mår lite bättre idag, måste bero på marias mirakel-te med ingefära och citron! Har inte så mycket mer att säga så lägger upp ett par bilder på mig själv istället! höhö


tagen med mobilkameran
ignorera mitt risiga hår, mamma ska slinga det idag, hoppas de blir bättre!

med wcam, skulle försöka visa vad jag har på mig, men min wcam blir bara sämre och sämre typ, aja, svart linne + jeans och skjorta över de..



tycker de är så segt att åka t-bana och tåg osv så denna läser jag då! SLASH, gitarristen i Guns´N Roses självbiografi, inget slår The dirt men denna är riktigt bra!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0