SÄLLSKAPSRESAN

Ny vecka, nya tag! Hur har helgen varit för er då? Kul att man frågar men aldrig får nåra svar, haha. Kan summrera min helg för den som är intresserad.
FRIDAY: Kommer inte ihåg vad jag gjorde på dagen, på eftermiddagen åkte jag till gymmet och sen hem + dusch + mat. Sen åkte jag och Fanny hem till Emelie och kollade på film och sen sov vi över där. Emelie tar verkligen upp hela sägen med sitt FAT ASS! Haha.
SATURDAY: Efter en lång och flummig frukost åkte vi in till stan för att leta outfits till kvällen. Lindha fyllde 19 och det skulle firas med fest med tema ; Sällskapsresan! Haha, det var jättekul, jag och E blev Berra och Robban ifrån suntrip-resan. God mat och skönt folk, fick skjuts hem till A och sov där.
SUNDAY: Vaknade innnan väckarklockan som skulle ringa 9.20, sjukt irriterande! Hade sovit kanske 4-5 timmar men det var bara att stiga upp, sminka mig och gå till tunnelbanan, köpte frukost på pressbyrån (thank god att det var öppet en söndagmorgon!) Åkte till jobbet, började elva och var sjukt bakis och trött och det var hur mycket folk som helst! Mamma frågade om jag ville följa med resten av familjen på bio på kvällen så vi såg Precious. Den var jättebra, hemsk fast ändå inte så tung för hoppetoch humorn lyste igenom! En viktig film om man kan säga så.  

här är lite bilder från lördagen, kommer fler sen..;


BERRA & ROBBAN

haha

GOLFARNA!

BIRTHDAYGIRL!

PUSS-MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0