P.S.-I-LOVE-YOU



GAAAH, jag är helt slut! Sov bara typ fyra timmar inatt tack vare att jag råkade överdosera nässpray igårkväll så jag fick så ont i hjärnan om man kan säga så(?) Så var riktigt slut när jag kom till jobbet imorse. Precis innan lunchrushen dog elen i köket också, så vi stod utan kassaapparat, spis, ugn, kyl, frys, diskamaskin och kaffebryggare + lyse. Som tur var kom den tillbaka efter 30-40 minuter! Slutade vid två och åkte direkt hem.

Nu ligger jag i mammas och pappas säng och har precis kollat på P.S. I love you, en utav mina favoritfilmer. Jag brukar inte ofta gråta men den här gör så tårarna rinner flera gånger om! Den är så fin, så mycket kärlek! Jag älskar att se hur mycket han älskar henne, hon är hans liv, dom är så fina tillsammans!





Imorgon blir det jobb igen 8.00 - 14.00, hoppas jag mår bättre då.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0