HELGEN-OCH-BULLBAK

Nu doftar det bullar i köket efter mitt bullbak! Har precis tagit ut dom från ugnen och hoppas de är lika goda som de ser ut. De är faktist första gången jag bakar bullar helt själv, och det gick ju jättebra!
Vad har ni haft för er under helgen?
Min har sett ut såhär;

FRE: Var bara hemma på kvällen, eftersom jag jobbat under dagen och var fortfarande förskyld så lite vila var på sin plats, hyrde senaste Beck och köpte godis. Somnade som en stock vid tolv och sov enda till halv tio, så skönt att vakna helt utvilad!

LÖR: Var hemma på förmiddagen och vid fyra typ träffade jag M och L, vilket var längsen. Käkade middag med dom sen skulle de vidare på en "fest"/krök i tullinge som jag följde med till fast sen kom Emelie, Cindy och Teddy och hämtade mig så åkte vi till stan och gick till Malmen där vi träffade Dennis och hans vänner, trevligt. Drog mig mot huddinge vid två kanske.

SÖN: Skulle börja jobba vid 11 men kom inte förrens halv tolv pga kaos i tunnelbanetrafiken. Slutade runt tre, åkte från jobbet vid halv fyra men var inte hemma förrens nästan halv sex. Det tog mig alltså ca 2 timmar att ta mig hem!! En sträcka som annars tar ca 40-45 min! Var stelfrusen så ställde mig i duschen i vattnet på varmaste.

Idag har jag också jobbat. K A O S -artad morgon dock. Skulle börjat 8 men var inte på jobbet förrens halv tio! Och då hade jag stått i stuvsta i typ 1 timme och 10 min och väntat på tåget! Det var helt sjukt mycket folk, det passerade två tåg under den tiden jag väntade där och de var proppfulla så ingen kom på! Kom tillslut till jobbet och slutade vid två. Mamma kunde som tur var hämta mig i gullmars eftersom inga tunnelbanor gick över marken, bara i tunnlarna. Vi åkte till Farsta en snabbis, fick med mig en väska och en kofta från gina med mig hem och en foundation från Clinique. Måste tillägga att det var -23 grader under morgonen, SJUKTKALLT!



Nu ska jag äta bullar och kolla på film!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0