GOD-GAVE-ROCK-AND-ROLL-TO-YOU

Har precis slukat i mig ett par mackor, inte så smart kanske med tanke på att jag ska ut och äta ikväll med släkten för att mormor har fyllt år! Jag är så trött på min förskylning just nu, jag hör inget, jag bara snorar hela tiden, URSH.
Idag har jag gjort lite nödvändiga saker som slingat håret (correction; mami slingade mitt hår), besökt, mattvaruhuset och woodys inför mitt projekt att göra om garderoben. Färgerna kommer ligga på lila och grå/silver. Blir nog bra det där..


mitt hår, syns inte så mycket skillnad dock :/


ett kasst försök för att visa vad jag har på mig, haha sjukt ospeciellt egentligen, försöker bara göra bloggen lite roligare att läsa. Skinnbrallor, tisha, kofta, armband..

Nej nu fick jag brådis, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0