EN-ÅNGESTFRI-HELG

Nu har jag hållt mig vaken hur länge som helst, ligger och lyssnar på lite musik, just nu spelas creed - my sacrifice- BRA. Veckan/helgen har varit bra, jobbade på pappas jobb ons-tors och caféet fre-sön. I fredags var vi även ute, dock inte på krogen utan började först hos Emelie därjag, Cindy och Emelie lagade mat (kyckligsallad), sen kom också Malin och då drog vi till Bandhagen men där var det inte så kul så vi drog vidare till Blåsut. Började åka hem vid halv tre men var inte hemma hos emelie förrens 4 och sen skulle jag upp 9 för att vara på jobbet 11 men det funkade bra iaf, drack ju nästan inget, ca två öl bara, skönt. Det är så skönt att vakna upp utan att ha ångest för något man kan ha gjort/sagt på fyllan, man har likasom kontroll och vet vad som hänt. 

I lördags var vi hemma och tog det lungt, kollade på film men just nu verkar jag lida av minnesförlust, kommer inte ihåg vilken det var..

Idag har jag jobbat 11- 18.30. Det var så sjukt mycket att göra på jobbet idag, EM hade tagit (lång)lunch så jag och Maria var själva när det kommer värsta fika/lunch-ruschen typ vid halv tre, så jag stod och skötte både kassan OCH kaffemaskinen OCH fikat medans Maria stod i köket och kämpade med alla beställningar, nej det var helt craaaazy. När stormen lagt sig efter sisådär en och en halv timme satte vi oss bara i soffan och tittade på all disk som stod i travar överallt! Kom inte hem förrens halv åtta och vi stänger liksom fem. Haha.
Imorgon ska jag åka och bli sminkad av Johanna igen, kul!
På tisdag är det jobb på caféet igen som gäller, börjar 8, puuh!


en till bild från det att Johanna sminkat mig förra veckan

Nej nu ska jag försöka slumra till, vilket inte borde vara några problem.

Puss Godnatt-MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0