CURL-ME

Halloj! Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Idag har jag först varit på mariart där Johanna skulle styla mitt hår, hon gjorde lite allt möjligt, flätor, tupering, mowhaikan (stavning?) och sluttligen lockar, har tagit några bilder nu så ni ska få se. Hon gjorde lockarna med en plattång, fattar verkligen inte hur man gör, har precis köpt hem babyliss icurl som är till för att man både kan platta och locka håret men det funkar inte när jag gör! Men när hon gjorde lockar på mig idag blev det jättebra och hållbara, hrm. Vanligtvis plattar jag bara håret för att de går fortast men man känner sig mycket glamourösare och sötare med lockar!

När jag var klar där så hade jag inget att göra, gick runt lite på söder och tittade i secondhand butiker och andra härliga affärer med tjoffs i. På tjallamalla hittade jag ett urfint armband som blev mitt!
Sen mötte jag upp Petra i Huddinge, vi gick och fikade och satt och pratade i säkert två timmar, mys:)
När man kommer hem sen möts man av rena helvetet, en sur mamma och grining syster. Så där dog mitt goda humör.




Tycker dom har fina påsar, enkla

love it

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0