SOME-MEN-YOU-JUST-CAN´T-REACH

toooodles! igår åkte jag hem till emelie (läs: gick från stuvsta). hennes pappa hade fixat barnvideosar på e&j när de var små, så de satt vi och glodde på ett par timmar, hahaha, sjukt kul, jag och fanny dök också upp på ett par snuttar och nu kan vi konstantera att emelie var född matgalen, johanna var en liten diktator, jag var en tyst nakenfis och fanny såg mest ut som en degklump. Våra förälrar såg sjukt unga ut, och morfar var med litegrann! Eftersom vi åt sallad till middag så komperserade vi upp den kalorifattiga måltiden med en varsin godispåse nät vi tittade på inlåst, alltså vet inte var jag ska säga om det programet! Det verkar jättefixat och ett par av de unga "kriminella" ser ju ut att gå av på mitten om man skulle nudda dom! Är de det bästa av sveriges ungdomskriminella som finns? men han martin är ju sjukt snygg, dock räknade vi ut att han var typ 42 igår, men han ser yngre ut..

hade tänkt att gå ut och prominixa lite idag men hörde precis att det s p ö regnar ute, så kan ligga kvar inne i värmen med gott samnvete. Idag kommer johanna hem!! hon ska stanna hela nästa vecka också :)

lör och sön bjuder på jobb, cafe på lördag och shoes på söndag.

-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0