SATURDAY-24-OCTOBER

En liten snabb update såhär på en lördag då;

Igår mötte jag som sagt upp johanna för en sväng på utställningen om salvador dalí på moderna, den var okej, hade velat sett mer målningar av honom. han var ju sjukt duktig! Sen tog vi en sväng till Kreatima, johanna skulle köpa block och pennor och jag en duk att måla på. Efter en snabb fika på waynes drog vi oss hem till family rudin där den vankades släktmiddag, trevligt. Såg på idol och åt god mat, sara tittiade även förbi.
 
Idag var mamma snäll och färgade mitt hår innan jag skulle till jobbet, började 12 och slutade 17.30, affärerna stänger 18 i nacka så tänkte att jag skulle hinna in på gina för att köpa den där jackan jag snackade om förra veckan typ, eftersom pappa också var i nacka så tänkte jag låna pengar av honom eftersom jag inte fått hem mitt kort än. Men så klart så svarar inte han på mobilen på den halvtimmen som jag hade på mig, så när klockan är  18.01 får jag äntligen tag på honom! typiskt, ingen jacka idag alltså :( aja, ska käka snart sen göra iordning mig, utgång ikväll. Jobb 11.00 imorrn, de får gå..


Ha en bra lördag iaf! Puss

-MALIN-


Kommentarer
Postat av: Johanna

cool blogg :)

2009-10-25 @ 11:32:02
URL: http://jaraquemadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0