EVACUATION

HOLA CHICAS Y CHICOS! idag är det då onsdag, tiden går så sjukt fort i think! igår så övningskörde jag hem till emelie, vi gick till älvsjö och köpte kladdigaste kladdkakan från frödinge och hyrde film, dagbok från en motorcykel. Sen sov jag där också. idag så åkte vi till liljeholmens nya centrum, de va fräääääscht, fast tråkigt med bara samma gamla klädkedjor dock. när vi väl var på waynes och stod och betalade för våra kaffe så börjar brandalarmet tjuta så alla evakuerades, kände röklukten också men såg ingen brand, tror inte det brann heller. Sen drog vi oss hem till mig där vi lagade quinoasallad med lax, supergott! Sen så målade vi lite, håller på med en tavla med ben&jerry glass på, hahah.

Nemen imorrn ska jag till liljeholmen igen för att köpa mer målarfärg på inspira som ligger där, och sen åka och sola,.


osminkad i målartröjan

ska gå och kolla på DHW som fanny spelade in åt mig igår!

PUSS-MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0