NO-NAMES


Jag tror på karma, men ibland så undrar jag om "gud" misstar mig för att vara någon annan. Jag vet inte vad jag har gjort för illa som gör att jag inte kan lita på folk, vänner, utan att bli sviken. Visst - jag har ljugit, varit otrogen, snackat skit om folk, men jag är m ä n s k l i g, vem gör inte misstag. Nu tänker jag inte på någon speciell händelse utan bara i allmänhet. Samtidigt har jag fått ta smällar också, jag har blivit bedragen, folk har gått bakom ryggen på mig, jag har blivit utnyttjad, blivit sviken. Men när fan tar det slut? Jag ger upp, jag vill inte ta mer, jag vill ha äkta nu.

För övrigt är jag besviken på en vän som nu visar att hon inte verkar bry sig särskilt mycket. det är kul när man lär sig saker om sina vänner som man inte trodde om dem. Det visar bara att man inte kände dem så som man trodde.

John Mayer - Free Fallin´







Ska sova, hoppas morgondagen blir bättre

MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0