BLAH

Ursh, tror jag börjar bli sjuk, nyser,ont i halsen och ögonen kliar som tusan! Igår följde jag med mami till forum Nacka när hon skulle shoppa, slutade med att jag också kom med ett par påsar, nya jeans från Replay, linne från gina, grå stickad tröja med paljetter på axlarna från hm, amazing! Plus en klänning som jag tror jag ska lämna tillbaka, den var lite stor :/ Hittade även en asball jacka på gina som jag inte riktigt kan bestämma mig ifall jag ska köpa, den ser precis likadan ut som taylors i the rachel zoe projekt. Gick in på deras hemsida nu för att se om de hade jackan där men nono. anyway den är i jeanstyg på själva fram och baksidan och armarna är i skinn, soo nice. får se hur jag ska göra. ska nog kolla på film nu,.

ps. det var någon som frågade varti solariumet låg, det ligger på blekingeg, kommer inte ihåg vilket nummer och de hade ngt erbjudande om att sola för 20 min endast kostar 10 kr. cheep

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! :)

2009-10-13 @ 17:38:33
Postat av: petra

urk, inte bli sjuk nu! hur har allt gått för dig? får ses nån dag å snacka :) hörde förresten att fanny hade din plånbok, tur det! love

2009-10-14 @ 12:32:05
URL: http://pepplos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0