WHISH-ME-LUCK

Hemsk natt, kunde verkligen inte sova, har haft kanske fem sådana här nätter i mitt liv, ni vet när man vekligen inte kan somna! provat allt, musik av, musik på, lampan tänd, lampan släckt, varmt i rummet, kallt i rummet, somnade vid kanske tre och vaknade igen halv sju av att pappa gick upp, kundeinte somna om sen heller utan tittade på tre avsnitt sex and the city,sen kurrade magen, gick upp och tryckte i mig en banan sen somnade jag igen och har sovit till kvart över elva, sovit ca 5,5 timmar inatt alltså..
och idag så ska jag åka till waynes och "presentera mig", är dock inte ett dugg nervös, kommer väl sen antagligen :) senare blir det träning med petra - step står på programet!  

-Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0