TANNED-IN-VINTER

är fan brännskadad nu! följde med fanny idag när hon skulle sola, solade även själv 20 min, skulle inte förvåna mig om jag fått hudcancer nu, ni ska se min rygg+bröst, KNALLRÖDA!! om ni vill sola på ett ställe där man får fan resultat - gå till blekingegatans solarium! ser ut som jag varit utomlands i en vecka! nej nu får jag inte sola på minst en månad..
hur som helst så träffade vi emelie efter och tog en kaffe på ngt fik vid mariatorget, mys. sen gick vi till götgatsbacken och smet in på gina, HITTADE JACKAN! yeeeeeeeeppi!


looks like this, 499:- gick den på

köpte även vantar på hm, ni vet de där leopardfärgade fast de grå..

PS: SÅG NI SNÖN IDAG?!

-MALIN-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0