SWIM-TO-GOTLAND-?

puuuuih, kom precis hem från simhallen, simmade 30 längder idag. Skönt, men nu är jag helt slut.
Igår jobbade jag i caféet från 9 till 16.45 för att vara exakt. De hade en catering på 77 mackor så hela köket var täckt av sallader, lax, bröd, hah. Men vid tre typ kom emelie och jocke förbi och fikade lite snabbt och när jag slutade kom petra dit och fikade tills stängning, mys. Sen åkte jag hem till kära kusinvitamin och åt middag där, nyttiga som vi försökte vara på det grönsaksbiffar med hommus, gott. Sen lite choklad till efterrätt, haha - där sprack min nyttiga torsdag! Somnade i deras soffa, sen kom pappa och hämtade mig.

Nu sitter emelie + hennes mor och far på gotlands färjan, jag kunde också varit med men biljetterna var så dyra nu de sista dagarna. Emelie föreslog att de skulle smuggla med mig i bakluckan, haha. Jag vill ju också träffa johannapanna, aja får åka i vår istället!


jag på gotland nu i höstas
 
-Malin


Kommentarer
Postat av: Emelie Kusin

Du kan ju fan inte höja våran nivå på simlängder utan mig! Nu ligger jag ju efter!!

2009-11-28 @ 19:46:58
URL: http://meinpublic.blogg.se/
Postat av: johannapanna

Haha! det kan hon ju märker du väl!

jag vill träffa dej också malin...hmm kom inte på nåt rim. pusspuss

2009-11-29 @ 18:48:17
Postat av: ebba

själv bor man ju på gotland ;)

2009-12-15 @ 18:31:49
URL: http://brejkme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0