CELEBERT-BESÖK

Har inte skrivit mycket under den här veckan, lite bloggtorka kanske.. Igår blev det iaf utgång efter en underbart god sushimiddag. Mötte upp emelie och malin och åkte in till harry b james där vi mötte upp ett par andra också, det var bandit unsigned - riktigt bra, det var speciellt ett band som var sjukt bra faktist, kommer inte ihåg vad de hette, nått med veins typ.. Efter x antal öl och dans drog vi oss hem till mig och somnade vid tre, halv fyra kanske.
Idag åkte jag till jobbet (caféet), jobbade med maria och jessica idag och de berättade att själva kungligheten prins carl philip hade varit där och fikat i veckan! tur att inte jag var där då, hade blivit jttechockad haha.. Fick även ca 50 kr i dricks idag av en herr, det var ju snällt!

Ska kolla ett par avsnitt av sexand the city nu och sen slumra till!


hittade en bild jag tagit typ nån vecka efter rhodos, åhh jag vill vara brun igen!!

-MALIN-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0