Tuff vecka..

Om man skulle ta och berätta om veckan. Måndags var det ganska lugnt, jag var fortfarande sjuk och försökte ladda upp mig inför min skiva dagen efter.
Tisdag mådde jag bättre, åkte till fabriken vid halv fem med Jessica och Jannika. Vi försökte fixa med bordsplacering och massa skit. Vid sju började middagen och det var nog roligast under kvällen. Memme och Madde hade gjort rim till alla i klassen. Mitt var tydligen lättast att göra. Jag fick bli klassens barbie fast vi kom underfund med att jag skulle bli klassens blondie istället.. Ska inte alls klaga på skivan för att bara vara tolv som hade skivan fick vi ihop massa människor, vilket ägarna aldrig trodde.
På Onsdagen tog Jag, Malin och Maria en fika och snackade massa skit. Taggade om och drog iväg på Waffes skiva. Haha när vi kommer in spelas det backstreet boys men det blev väl lite bättre låtar tillslut. Drog hem till Micke på "efterfest". Jag Maria och Mickan somnade vid halv sex men vaknar några timmar senare. Bestämer oss för att dra hem och byta om eftersom vi hade mösspåtagning! satte oss i sjödalsparken började dricka igen. Kom till skolan där jag typ var i fem minuter ner till falken. Konstigt nog var det ingen i min klass som var där, alla hade gått till olearys! Drog hem till Maria och grillade, sen somnade alla i soffan. Drog sen hem till nån brud i Stuvsta, sen drog vi vidare hem till Tim. Någonstans under kvällen tappade jag min röst, det var hemskt...
När jag skriver vad jag har gjort på en dag så är det helt sjukt mycket. Nu fattar varför jag mår som jag gör. Min kropp pallar inte med trycket asså.

Har legat hemma tre dagar och min bästa vän har varit pappersrullen jag har inte ens kunnat svara i mobilen för ingen hör vad jag säger. Har ett svagt minne av att Felicia kom hem till mig en snabbis någon gång under dom här dagarna vilket är typ den ända människan jag har träffat.. Idag börjar jag bli lite bättre febern är borta men rösten har inte kommit tillbaka..
På Tisdag är det skiva igen, det ska bli mycket roligt!




PussEmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0