vitlök

Jag känner mig riktigt nöjd skickade precis in min samhälls inlämning som jag skulle ha gjort för en månad sen.. Men whatever, hon får vara glad över att ens få den. Det tog ungefär två timmar på dom två timmarna hann jag snyta upp en hel toarulle snart har jag gjort slut på ett nässpray också! Så jag ställde mig och kokade upp två vitlöks klyftor citron och honung tänkte att skiten måste försvinna snart. Sen gott folk så drack jag upp de! Mina smaklökar ligger ändå på minus, så farligt var de inte.. Det är bara de att hela familjen klagar nu på att jag stinker vitlök..

Fick världens chock idag när jag fick reda på att vi har prov varje dag nästa vecka.. Jag kände bara nej jag ger upp! Tills det är nån som skriker "Men va fan kom igen nu det är förfan nästan tre veckor kvar sen behöver vi aldrig mer se den här värdelösa skolan!" Då slog de mig det är inte långt kvar nu och här sitter vi och klagar, klaga kunde vi göra om vi gick i tvåan och hade så här mycket.. Så jag fick den där jävla vinnarglöden i facet och tänkte att jag ska iaf göra mitt bästa för att känna mig nöjd. Jag vill inte känna om två år "fan jag kunde ha gjort de bättre"


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0