7 fucking dagar!

Jag känner själv hur jag bara laddar och laddar inför Torsdagen! Vill typ inte slita ut mig själv, eftersom jag har märkt att varje gång jag har festat lite för mycket är jag helt dööööd.. Joel ringde igår och frågade om jag ville hänga med ut. Så hör jag mig själv säga nej men då missar jag big brother! Helt seriöst jag var liksom ledig idag och big brother vad är de för jävla skit! Men ändå har jag blivit helt besatt av de programmet.. Det är till och med så att jag kan ligga i min säng och kolla på big brother ända till halv ett utan att somna. Annars brukar det vara helt tvärtom! Men gud vad jag skrattar vilka sjuka grejer dom gör, det är sägongen med Kitty nu och jag har verkligen ändrat min uppfattning om henne, fyyy!

Hämtade Filippa på dagis idag sen har jag lekt i lekparken. Shit vilka grejer det finns där borta i Liljeholmen! Ett jälva zoo typ och massa grejer jag hade skit kul. Fy fan när jag gick in på dagiset slås jag av en så jävla äcklig lukt. Nu fattar jag  vad mamma menade när hon alltid sa till mig Vi måste dyta kläder du luktar dagis! Det är nästan samma lukt som på ålderdomshem..

Nu är det iaf bara en vecka kvar till S T U D E N T E N!  Det känns så sjukt skönt, alla betygen är satta också så det är nada att göra. Så fort jag tänker på de börjar jag grina, det är så blandade känslor! Så jag försöker mest att inte tänka på de, hoppas bara på fin fint väder!




PUSSEMMA

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jag har också blivit besatt av bigbrother, fast säsongen med Linda Rosning mfl :P Såg finalen iförrgår och blev helt överlycklig när Danne vann ;D För såg inte på det när det gick 2003.. så visste inte vem som skulle vinna. Nu ska jag börja se kitty-säsongen :D

2009-05-30 @ 16:33:03
URL: http://camillamariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa alltså danne är ju så sjukt SNYGG! jag dööööör... Haha. Men jag tycker de här med Kitty suger.. Hon gråter ju bara hela tiden! Sen är alla bara så tråkiga men nu måste man ju se vem som vinner :D!

2009-06-02 @ 23:31:05
URL: http://beatit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0