Host medicin

Frisk har man ju då inte blivit! I måndags hade jag bestämt mig för att bli frisk till tisdagen eftersom Felicia hade skiva. Tog en lite sovmorgon på tisdagen åkte till ekonomin lektionen. Redan på bussen var jag bara halva Emma, men inget hindrar mig jag skulle ju bli frisk!
På ekonomi lektionen blev allt bara jätte konstigt jag började svettas och gud vet vad.. På vägen hem ringer jag mamma hon svara med att " jag ringer upp sitter i ett möte" jag typ skrek med den lilla röst jag hade  "NEEEEJ PRATA MED MIG!" hör hur hon säger typ "min dotter är jätte sjuk jag kommer snart". Då kändes det som att jag var 10 igen och inte 18.. Mamma tvingade mig iaf att ringa till Vårdcentralen fast det inte fanns någon som man kunde prata med eftersom telefontiden är på morgonen. Men jag knappade in mitt mobilnr och efter en kvart var det en kärring som ringde upp. Fick en akut tid samma dag till nån läkare.
Fy fan vilken usel läkare! Hade då mamma med mig eftersom jag inte riktigt var vid förståndet. Jag sa mycket tydligt att jag inte har ont i halsen! Gissa vad det enda idioten gör, kollar i min hals. Nej ingen infektion i halsen på hans egna svenska. Jag kollar på mamma som också kollar på mig. Mamma säger nej hon har ju inte ont i halsen, det skulle vara bra om hon fick host medicin? Läkaren typ ba AHA host medicin! jaaa men det ska vi fixa ( tror jag han sa). Så till slut fick jag min jävla host medicin!
Börjar bara tycka sämre och sämre om läkare! usch..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0