destination BODEN

Borta bra men hemma bäst! Eller..?
I torsdags gick jag, pappa och fanny upp tidigt, tidigt för att vara på arlanda vid halv nio, landade i luleå ca 11 och där väntade hyrbilen på oss, åkte och handlade en massa mat på storheden och åkte sedan till stugan i Jämtön. Farfar mötte oss där med tårta! Resten av dagen blev slapp, solade, pluggade lite, lagade supergod middag, toast med chevreost till förrätt och kycklingsallad till huvudrätt!


stockholm i morgonljus

tårta!


På fredagen var vi bara i stugan, tog det lungt och solade, super väder! Farmor och farfar kom förbi och hälsade på. På kvällen åt vi morika, jättegott!


på morronen

morika!

På lördagen åkte vi till Luleå för att spana in deras shoppingutbud, dock köpte jag inget, de stängde tidigt (16.00!). Vi åkte vidare till Boden hem till f&f där vi fick middag och sen åkte vi hem igen.


Fanny + thaisoppa till lunch

Idag (söndag) så tog vi flyget hem till stockholm igen, var hemma runt halv två, har spenderat eftermiddagen i solstolen och nu på kvällen åkte jag till ågesta och gick 6 km spåret. Nu sitter jag här nyduschad med Emma brevid mig. Nej nu ska vi kolla på Click!

PussMALIN

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej hej tjejen!! Härliga bilder från jämtön!! Hade ni det bra?? Nästa gång får ni höra av er så vi hinner träffas!! Ha det bra. Kram //Charlotte

2009-05-26 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0