En vecka tills stugan

Ännu en dag har förflutit av mitt liv. Med jobb, från ett till halv sju.. Sen har jag suttit begraven i UF presentationen vi ska göra imorrn, är dock ännu inte klar, får fixa det sista imorn. Nu borde jag gå och lägga mig men eftersom jag drack kaffe sent så har jag blivit pigg, ddaaammmmnn! Tänkte förresten cykla till skolan imorrn, hoppas på bra väder :) Imorgon ska jag, Emma och Petra på skiva, får passa på att hitta på något innan Petra lämnar oss och drar till Turkland bara för att komma hem brun och snygg lagom till studenten ;) Sen på lördag och söndag är det jobb som står på schemat. Längtar faktist tillnästa helg då jag ska till stugan (Boden, Luleå). Fanny kanske inte ska med nu så då blir det bara jag och pappa som flyger dit..


bild från i sommar2008 i stugan

PussMalin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0