heartbroken

ÅHH, just nu vill jag bara begrava mig själv levande! Fast ändå, vilket hemskt sätt att dö på.. Nej jag menar såklart inte att jag vill dö, känner mig bara så stressad och frustrerad på allt, skolan, studenten, kompisar, killar! Hur får man bra balans i livet? Går det ens att få det innan man fyller typ 40?! Hela mitt liv är en känslomässig bergochdal bana! 
Det enda jag har gjort idag är stekt mitt bleka fläsk ute i solen, fast jag borde plugga till det där jääävla matte provet på torsdag, har sisådär 50 tal att göra om FUNKTIONER, fattar ni vad meningslöst, jag kommer aldrig ha nytta av hur man räknar delta y och delta x!! Och det där med y=kx+m, säger det er nått? Nej precis! imorrn blir de jobb, skönt att komma bort från äckelhuddinge för ett par timmar!

Den enda låt som hjälper just nu;

PAPA ROACH - HOLLYWOOD WHORE

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0