Nöjd!

Nu känner jag för att blogga! Har inte känt att jag har haft orken att göra de..

Shit jag är så himla nööööööjd! Den senaste veckan har jag varit så himla glad. Igår när Maria kom och hämtade mig hos Rääkiish fick jag värsta sprall humöret, den dära lycko kicken som jag brukar kalla de för! Det var liksom varmt ute..
Nu är det ju så att jag och Maria ska dra till Arvika och jobba. Maria fick jobb på logistikvadelningen så jag får väl hjälpa till eftersom de där jävla körkortet inte vill bli mitt! Det finns ju ett problem, just den helgen ska jag jobba... Åhh jag vill inte! Men de lär lösa sig hoppas jag.

Malin är uppe i Boden också. Haha jag drömde sjukaste drömen. Jag var jätte sur på Malin för att hon var så jävla full och hon bara satt och skrattade åt mig. Vi skulle typ på skiva så skulle jag byta om till Jeans, så hade jag glömt dom hemma. Jag var verkligen tvungen att åka hem, Malin och Felicia skulle gå in så jag fick åka själv. Malin ba guuuud va skönt att få slippa dig! Haha då slår jag till henne med mina leggings, och bruden bara as garvar!
Jag måste ha drömt de där bara för att jag inte ville att du skulle åka.

Idag ska jag ringa två jobb, och snacka lite. Sen ska jag Maria och Johanna åka in till stan sen blir de nog så att vi åker hem till mig. får vi se vad som händer sen, gott folk!


PUSS EMMA

Kommentarer
Postat av: Mallanbrallan

Haha! Knasunge ;p hare bra där hemma, see u on sunday<3

2009-05-22 @ 15:47:24
URL: http://beatit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0