CARPE DIEM

Nya tankar, nya banor! Nu när skolan snart är slut och jag kommer ut i livet tänker jag lämna alla negativa tankar, allt som har hänt "in the past" bakom mig, bara göra saker JAG vill och inte följa någon annan. Lämna människor som sårar och utnyttjar och blicka framåt. Jag säger inte att det kommer bli lätt, det gäller att ta en dag i taget, man vet aldrig hur morgondagen ser ut, 50% chans att just den dagen blir den bästa i mitt liv och lika stor chans att jag vill hoppa från en bro liksom.  

PUSS/Malin

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas du aldrig nånsin kommer hoppa från en bro! men jag förstår hur du känner! puss puss älskade kusin

2009-05-14 @ 21:05:37
Postat av: Malin

Haha, jag skulle aldrig våga hoppa från en bro tror jag :)

2009-05-14 @ 23:59:36
URL: http://beatit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0