buddism, hinduism, kristendom, islam.. WHAT?

ÅHH. Sitter just nu och skriver religionsprov, sjukt svårt! Och jag måste skicka in mina svar innan 24.00 eftersom betygen måste sättas och svarar jag inte på dessa frågor så blir det IG i slutbetyg och det vill jag ju inte. Hitills har jag svarat på 1 fråga, grattis Malin. Fattar inte att det alltid blir så att jag skjuter upp allt till sista dan!
Idag blev jag förövrigt klar med mitt sängbord, det blev jättefint! Klargult. Min lärare tyckte det såg ut som en posten-låda, tack för den! Fast han skojar bara, förhoppningsvis. Imorgon är det dags för fotografering i studentkläderna, skoj! Ska sedan in till stan för lite shopping, fick lön idag, yeah!
 
Helvete, har glömt att jag har hårfärg i!!

PussMalin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0