why

Mötley Crüe strömmar ur mina högtalare. Kick start my heart. Allt blev fel idag, jag skulle inte åkt dit. Det kommer fan aldrig bli 'bra' med dig igen. Du säger att du vill att vi ska vara vänner men visa det då. Du är så jävla feg.
Varför tillåter jag honom att såra mig?
Varför lär jag mig aldrig av mina misstag?
Varför bryter jag löften som jag gett mig själv?
Varför ska jag slösa tid på någon som inte bryr sig?
Varför är tjejer så jävla känsliga medans killar är gjorda av stål?
Hur kommer det sig att killar alltid blir ursäktade för att de inte kan visa känslor eller säga vad de tycker bara för att de är killar.
På ett sätt var det skönt att gå därifrån utan att vända sig om. Jag vet inte vad som kommer hända nu, only time can tell..
 

Vad jag vet är att jag inte vill gråta mer för någon som inte skulle gråta över mig.


Malin


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad har hänt nudå min älsklingsgumma?? :(

2009-03-02 @ 18:40:53
URL: http://meinpublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0