we are, we are the saints

Ursh vad jag längtar till sommaren, man får ingen som helst lust att gå ut nu när vädret är såhär pissigt. Igår skulle vi hem till en kille och kröka lite men det blev inte av, sen skulle jag följa med till ace, men på grund av mitt kort (som avmagnitserats, så jag får inte ut några pengar) och att jag inte skulle hinna med bussen så sket jag i det och stannade inne, tänkte måla lite med orkade verkligen inte, la mig i soffan och kollade på min stora kärlek, omg så töntig! Somnade vid elva och vaknade när familjen kom hem, började kolla på en annan film, rookie, hann se en timme kanske sen somnade jag igen och vaknade vi halv tre när pappa väckte mig och sa att jag skulle gå och lägga mig i sängen, sen sov jag till halv tolv idag, så nu är jag sjukt utvilad. Väntar nu på att pappa ska komma hem och skjutsa mig till gymmet, måste springa av mig lite :) Ikväll blir det söndagstraditionen, Beck med Emma..

♥Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0