Prickikrov?!

Vad är detta för jävla skit väder?! När jag vaknade i morse kände jag bara nej jag går och lägger mig igen! Meeen de var något som fick mig att inte gå och lägga mig, och jag gick ut i de här skit vädert iaf..

Idag när jag kom hem från friskis var Joel hemma! Fan vad jag har saknat lite liv i huset.. Det är så skönt att få bråka lite med nån fast tillslut tröttnade han och jag fick en prickikorv bit i facet! Kan ju säga att han åkte på spö, haha eller inte de var mer jag som åkte på spö! Det kom också fram att aset ska åka med Arild till Miami sen ska dom vidare till Mexico, Jamaica sen massa andra öar och länder. Åhh bajsar snett på dig säger jag bara.. Fick glädja mig med att jag ska få börja dansa igen!

Usch de är så himla mycket att tänka på just nu så de bara vrider sig i magen! Jag pallar verkligen inte, jag ska lägga ner energi på de som jag ska tänka på och inte massa annat onödigt skit!  Så nu har jag bestämt mig för de och då ska jag fan hålla de också..




♥ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0