If I were a boy!

shit jag är ju fan upp med tuppen! Vaknade jätte tidigt idag, ibland blir de så. Men jag har faktiskt slutat med att vakna vid åtta och väcka alla sen gå och lägga mig vid elva när jag är trött igen. De funkar inte längre! Okej jag måste berätta vad jag drömde i natt! Jag var i Thailand (tror jag) så skulle jag sova. Sen under natten är den nån jävla orm som kryper in under min tröja och typ är där på min rygg! Och jag får fan inte bort ormjäveln!! Sen till slut lyckades jag resa mig, precis då vaknar jag och nästan sitter upp och har min arm bak på ryggen.. usch fyfan vilken äcklig dröm!

Går dagen var ju typ jätte bra! Började hemma hos Petra med typ jävligt mycke vin, vi fasnade där också! De var verkligen längesen vi bara sket i att försöka hitta något, eller sket i vi försökte med världen gick inte under för att de var helt dött och alla har börja att hänga på krogen! Tvärn kom förbi och då kan de gå illa.. Och de gick illa, för Malin iaf! Sen åkte han iväg för att hämta ännu mer sprit och då kom Kim och Sebbe också.
Vi att och sjöng till "If I were a boy" på svenska, de lätt ju inte lite fult! Petra har tydligen spelat in de.

Idag ska jag träffa Maria hon ska tatuera för första gången! Wearn ska bli offret, haha nää skoja! De blir säkert jätte bra och fint.

PussEmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0